woensdag 10 oktober 2012

Kaart gemaakt buiten in het zonnetje

Hallo,
Vandaag was het schitterend weer. Ik wilde een kaart maken  voor de 43ste trouwdag van ons pap en ons mam en had al mijn spullen die ik nodig had boven gepakt en ben lekker buiten in de zon aan tafel gaan zitten. Wat was het lekker!
Mirthe was inmiddels ook uit school en die is gezellig met haar lego bij mij komen zitten.

Vanmorgen had ik op stampTV een hele leuke techniek gezien en die wilde ik uitproberen. Eerst moest je op je papier bij 1" een scorlijn trekken en dan bij 2" en zo verder tot zover je wilde gaan. Daarna met een scor-buddy op 0.5" en dan op 1.5" enz. een lijn trekken. Als je klaar bent het papier omdraaien en dan krijg je een heel leuk effect. Daarna de kaart  verder afmaken en dit is het resultaat geworden.

De violen heb ik van ons mam gekregen. Ze zijn ontzettend gezellig en ik geniet er steeds van als ik er naar kijk.
En als je dan nog zo'n mooie dag hebt als vandaag...................wat willen we nog meer.
Een hele fijne avond en bedankt voor het kijken.
Groetjes Patricia.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb hem al in "het echt" gezien! Je kaart is weer supermooi. Erg leuk wat je met de Scorpal gedaan hebt. Je eigen mooie motiefje. En zelfs aan de compositie van de foto wordt gedacht. Gezellig zo met die viooltjes op de achtergrond.

    Het was vandaag echt lekker weer he. Ik heb mijn kaart binnen gemaakt, lekker op mijn scrapkamertje. Rolluiken omhoog, een heerlijk zonnetje wat binnenscheen. Echt genieten. Helaas ontbrak er 1 iets....ja dat was jij ;o). Jij had wel gezelschap, ons Mirtheke. Leuk zo samen buiten scrappen/met de lego spelen.

    Vanavond was het gezellig he. En wat was die kwarktaart lekker. Jummie jummie. En ook de eiersalade was verrukkelijk. Daar gingen mijn goede voornemens weer. Verdwenen als sneeuw voor de zon. Morgen is weer een dag.

    Fijn dat ik je weer gezien heb.

    xxx Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met de scorpal werken blijft leuk, alleen je moet maar net iets bedenken wat je er mee kunt maken natuurlijk. Ik vond dit zo'n leuk motief dus meteen uitproberen.

      Vind het wel lief wat je daar schreef. Dat je mij mist. Ja het blijft altijd leuk om dit samen te doen en het is veel gezelliger als alleen scrappen. Ik had inderdaad het geluk dat Mirthe bij me zat. Was ook erg gezellig.
      Maar binnenkort gaan we weer gezellig naar de Kreadoe!! Heb er al kei veel zin in!!!!!!!!!!!!

      Verwijderen
  2. Zo dat is weer een mooie kaart die je gemaakt hebt
    en wat een mooie foto zo met die viooltjes echt leuk!
    ome sjonnie had het s'avonds echt gezellig gehad,
    jij nog een fijne dag en geniet van het zonnetje
    liefs van T Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart is weer prachtig geworden en ja de violen zijn heel mooi daar moet je toch blij van worden.
    Groetjes tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen