zondag 21 oktober 2012

In het najaarszonnetje heerlijk gescrapt

Vrijdag zou het een prachtige dag worden. Ik hoorde 's morgens in bed op het nieuws dat het wel 24 graden zou worden. Ik dacht als dat zo is moet ik er wel van genieten, want wie weet is dat wel de laatste mooie dag. Eenmaal beneden zag het er buiten al lekker uit. Dus alle spullen die ik nodig had van de zolder gehaald, de tuintafel schoon gemaakt, tafelkleed erop, kussen in de stoel, spullen op de tafel, muziekje erbij en scrappen maar!
Eerst ben ik begonnen aan de pagina waar ik was gebleven. Daar had ik de tekst nog niet bijgeschreven:
Daarna ben ik het stempelafdrukje wat ik bij de foto wilde plakken in gaan kleuren met derwent potloden.

Dit is het geworden. Vind het wel leuk dat stempelafdrukje erbij.
De twee pagina's bij elkaar.
Daarna wat foto's gemat en opgeplakt en bij een pagina wilde ik ook een stempelafdrukje plakken omdat ik het een leuke foto vond om alleen op een pagina te doen, maar dan moest er toch wat extra sfeer bij komen en daar heb ik ook een stempelafdrukje bij geplakt.
Op de bovenste pagina moet ik nog wat meer bij maken, maar ik had op dat moment niet echt inspiratie.
Ik heb daarna nog wat foto's gemat en opgeplakt


en toen was Mark alweer thuis. Daarna zijn we samen in het dorp gaan eten wat heerlijk en gezellig was.
Eenmaal thuis heb ik niks meer gedaan. Gisteren zijn we samen naar de stad gefietst. Het was heerlijk fietsweer en Anouk en Mirthe zaten nog steeds bij opa en oma op de camping en wat moet je dan doen om de dag vol te krijgen. Ja gezellig samen door de stad wandelen.
Ik heb weer heerlijk gescrapt en genoten van het prachtige weer.
Nog een fijne zondag!
Groetjes Patricia

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een aktief persoontje,
    en wat een mooi boekje word het maar wat waren ze nog klein he als je nu de foto's van het dagje schoppen zie!
    maar jullie hebben je ook fijn geamuseerd en dat heb je op zijn tijd ook nodig.
    geniet ook jullie van deze zondag
    liefs en groetjes van t Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk, zo lekker buiten scrappen met dat mooie weer! En je hebt ook nog weer een aantal pagina's afgekregen. Je gaat als een trein(tje)...hihihi. Wat leuk gedaan met die stempels erbij. Ik vind dat er erg leuk uitzien. Die pinguïn blijft grappig hè. Het wordt een prachtig boekje. Goed werk heeft tijd nodig en nu komen de koudere dagen er aan, tenminste het is herfst, want vandaag scheen het zonnetje ook al zo lekker. Maar goed, de kou komt eraan en dat geeft natuurlijk ook weer meer inspiratie!

    xxx Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen