maandag 13 augustus 2012

Zomers kaartje

Hallo hier ben ik weer een keertje.
We zijn net terug van een heerlijke vakantie met schitterend weer.
Eerst zijn we drie dagen naar Duitsland geweest waarvan twee dagen naar MoviePark Germany. Het was een schitterend park waar we de eerste dag echt genoten hebben.
De tweede dag was het al vroeg erg warm en halverwege de dag kreeg ik hoofdpijn. Had gelukkig aspirines bij dus die ingenomen.
We hadden wat gegeten en gedronken en zijn toen naar een attractie gegaan.
Weet zo even niet meer hoe die heette, maar we wisten dus van te voren niet dat het een houtenachtbaan was. Eenmaal boven zagen we het dus nadat we ruim een half uur tot drie kwartier hadden gewacht.
Ik weet van mezelf dat ik altijd hoofdpijn krijg in houtenachtbanen, maar heel eigenwijs was ik gewoon ingestapt en tja onderweg voelde ik mijn hoofdpijn erger worden.
Nou dat hebben we dus allemaal geweten! Ik ben echt ziek geworden en heb meer in het wc hokje gezeten als ergens anders.
Mark is wel met Anouk en Mirthe nog in drie attracties geweest, maar ze hadden zo'n medelijden met mij dat ze steeds kwamen kijken en tegen vijf uur ging het echt niet meer.
Het enige wat ik wilde was naar huis toe en dat hebben we dan ook gedaan.
Vond het zo vervelend voor Anouk en Mirthe, want die hadden zo op die paar dagen geteld.
Maar goed nu weten we al waar we volgend jaar naar toe kunnen gaan op vakantie.
We zijn nog een dagje thuis gebleven en hebben toen onze spullen weer gepakt voor twee weekjes camping. Heerlijk! Daar hebben we ook prachtig weer gehad en het was er echt fijn.

Afgelopen donderdag zijn we we thuis gekomen. Tja dan ben je weer heel vlug in je oude ritme. Wassen, wassen en nog eens wassen. Maar het was mooi weer dus de was kon lekker buiten drogen. Zaterdag hadden we de buurtbarbecue die we elk jaar hebben en ze hadden gevraagd of ik een kaartje wilde maken omdat voor de gene waar het dit jaar werd gehouden het de eerste keer was dat het bij hun gehouden werd en dan wordt er altijd iets speciaals gegeven. Dus ik me terug getrokken op de zolder terwijl Mark een fruitsalade ging maken.
Maar toen ik eenmaal op de zolder zat kwam het probleem: wat moet ik toch voor een kaart maken???
Ik heb geen barbecuestempel of iets dergelijks............. onee wat kan ik nu toch maken??
Dus ik de telefoon gepakt en de hulp van ons Monique ingeroepen. Ze had nog leuke digitale afdrukjes van meloenen en ze had een kei leuke digitale tekst doorgestuurd.
Zelf had ik een leuke stempel van een bij op een bloem en wat papier met fruit erop. Dus dat kon mooi bij de meloenen. Dankzij de hulp van ons Monique hoefde ik niet lang meer te denken en was de kaart toch nog redelijk op tijd klaar. Toen ik beneden kwam was Mark ook net klaar met de fruitsalade en de afwas.

Hier is het kaartje:
 
Nou het is niet zoals het moest. Ik heb met veel moeite de foto erbij gekregen omdat hij steeds gedraaid kwam te staan. Maar na dik drie kwartier is het me dan toch gelukt!
Ik hoop dat jullie de kaart ook lekker zomers vinden. De barbecue was in ieder geval heerlijk geweest en gezellig en de kaart viel ook goed in de smaak.

Weer bedankt voor het kijken.
Groetjes van Patricia



4 opmerkingen:

  1. Hallo hallo Patricia,
    nou je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt
    en lekker zomers is hij ook .
    ja en dat de barbecue gezellig was dat te horen er werd veel gelachen!

    groetjes van tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemoooooooooooooooooorguh!!!!

    Wat gezellig om 's-morgensvroeg al een berichtje op jouw blog te zien :o) Tante Hanselien was er helemaal vroeg bij! Leuk hoor.

    Wat fijn toch dat de vakantie zo goed geweest is. Wat jammer toch dat het altijd zo snel voorbij gaat hè. En wat een gedoetje dat je zo ziek was geworden in Duitsland. Echt jammer. Petje af dat je het nog zo lang hebt volgehouden op de WC. Misschien moet je eens een babbeltje met tante Mirjam maken, die heeft ook wat met de WC ;o).

    Ik ben gewoon jouw scrapassistente op afstand..hihihi. Het ging wel goed he. En wat is je kaart weer leuk geworden. Vind hem zo gezellig met die meloentjes en die stempel is echt prachtig. Zo lekker zomers! Ben blij dat hij zo goed in de smaak viel, maar had eigenlijk niets anders verwacht. Het is gewoon leuk om een zelfgeknutselde kaart te krijgen.

    Ik heb ook ooit gehad dat mijn foto alle kanten op mijn blog kwam te staan, behalve hoe ik het wilde.
    Grrrrrrrrrr @$0@#0$
    Maar uiteindelijk is het dan toch goed gekomen!

    Trouwens ook nog bedankt voor de leuke foto's van ons scrapmiddagje. Vind ze superleuk en wat een gezellige herinneringen zijn dat toch. Gaat zaterdag nog door? Wat mij betreft wel.

    Nou lief zusje, ik wens jou een hele fijne dag toe. Geniet lekker van het zonnetje (wel onder de luifel natuurlijk). Ik sudder hier wel gaar achter mijn bureau. Het is nu al 26,8 graden en dan is het pas kwart over 9!

    Kusjes en knufs
    Monique
    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zomerse kaart.
    Je krijgt een 10 van mij.
    Fijn dat jullie zo´n fijne vakantie hebben gehad en ook nog mooi weer erbij.
    Dan is vakantie in nederland toch ook heerlijk.
    Jammer van je hoofdpijn in het pretpark maar dan doen jullie het toch gewoon een keertje over.
    Hier is het verschrikkelijk warm, afgelopen zondag was het 51 graden en ik heb meer binnen gezeten dan buiten. We hebben veel plezier van het zwembad anders is het niet uit te houden.
    Vandaag gaan we naar het strand, is ook fijn want daar staat altijd een zee briesje.
    Nou een dikke kus voor jullie allemaal.
    Liefs tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja schat, het was echt een leuke vakantie. De drie dagen Duitsland waren heel leuk, het hotel was fijn, de wandeling naar en in het stadspark en de bezoekjes in Moviepark. Helaas kwam er halverwege de tweede dag die vreselijke hoofdpijn van jou om het hoekje kijken, wat hadden we met z'n allen met jou te doen. Het deed bij mij volgens mij net zo'n zeer !
    Maar je hebt het lang weten vol te houden zodat we toch toch nog een leuke tweede dag hadden, maar iedere keer als we ergens stonden te wachten, moesten we toch aan jou denken.
    Al met al was het bezoek toch de moeite waard.
    Ik wil je bedanken voor de hele fijne vakantie die ik met jou, Anouk en Mirthe heb gehad, en die we weer deels, dankzij jullie pap en mam, op de camping mochten door brengen.
    Dikke knuffel en kus van jouw menneke............. Mark

    BeantwoordenVerwijderen