vrijdag 31 augustus 2012

Ze heeft me ingehaald :-(

Hallo hier ben ik weer met een voor mij "minder goed nieuws"!
Gisteren waren ons pap en ons mam eventjes thuis en Anouk stond langs me.
Opeens zegt ons mam: ze heeft je ingehaald.
Ik nee dat kan niet, kijk maar ik kijk nog steeds boven haar ogen.
Nou ruggen tegen elkaar dan kijken we wel. Ja hoor ze is iets groter. Ik dat kan niet.
Dus ons pap erbij.... die zei ik weet het niet zeker, maar.... denk van wel.
's Avonds thuis werd er dus met de meetlat gemeten.
Anouk tegen de zolderdeur en Mark zei die is 1.60 meter.
Dat kan niet!!!! Kijken!!!
Ja echt 1.60 meter stond er op de meetlat.
Nou ik ben dus 1.59 meter.
Grr dit is dus geen goed nieuws voor mij.
Anouk (nog net elf) heeft me ingehaald.

Vandaag wilde ik dit het op mijn blog zetten om dit toch eventjes vast te leggen, maar ik bedacht dat het misschien wel heel leuk zou zijn als er wat fotootjes bij zouden zitten.
Dus net even geprobeerd om het vast te leggen, maar dat is dus niet zo heel goed gelukt helaas.
Ik geef de aanwijzingen en Anouk en Mirthe moeten maar net snappen wat ik bedoel.
Eerst hebben we beneden wat foto's geknipt, maar je ziet eigenlijk niet dat Anouk een ietsiepietsie stukje groter is.
Dit was dus niet naar mijn zin daarom nog een poging.

Nog niet naar mijn zin.
Dan maar weer naar de zolder en de meetlat erbij.

Ja 1.60 meter. Nu ik dan...........

Wat doe je nu Anouk?
Ahh iiieeee een SPIN!!!!!!!!!!!
Nou dat is maar een kleintje hoor. Is ie wel te zien op de foto???
(op de rand van de deurstijl net boven het zwart van Anouk haar mooi geschilderde canvasdoek uit ik geloof groep drie of vier van ons gezinnetje).
Opnieuw dus

Ja kan ie????


Helemaal goed is ie niet gelukt, maar je kunt zien dat er 1.59 meter staat. Ze hebben de liniaal aangehouden, maar die staat niet op de foto.
Als we het verschil echt goed zien met de ruggen tegen elkaar zal ik het nog een publiceren :-(

Maar dat ik gelukkig niet de allerkleinste ben wilde Mirthe toch even laten zien...

Hopelijk duurt dit ook nog zeker een jaar of twee voor ze me ingehaald heeft.
Dus Mirthe goed eten en niet zoals mama vroeger.
Geloof maar dat ik ook niet gezellig aan tafel was met DAT LUST IK NIET!!!!
Ach zo gauw je op je zelf gaat wonen veranderd zelfs dat en ga je vanzelf de groenten proberen waar je thuis altijd tegen zei die hoef ik niet, dat lust ik niet, ik wil geen boontjes of peultjes. Nee bijna alles wat groen was (behalve spinazie en sla) waren vies en nu.............. toch best lekker allemaal(uitgezonderd de peultjes dan).
Ja ik heb er vertrouwen in dat het eten bij Mirthe ook nog eens goed gaat komen.
En sorry mama en papa dat ik steeds de avondmaaltijden verpest heb met mijn gemopper aan tafel.

Liefs Patricia

3 opmerkingen:

  1. Hallo hallo ,
    ja dat Anouk groot aan het worden is dat was mij ook al aan opgevallen en dat is mooi vooral die lange benen (mijn grote droom) ja dat heeft ze duidelijk van haar papa,
    maar Mirthe die is ook al aan het inhalen!
    je kunt trots op ze zijn .

    Liefs van T Hanselien .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GRRRRRRRRRRRRRrrrr...had gisterenavond al mijn reactie ingevoerd, zie ik vanmorgen dat hij hem niet opgeslagen heeft. Vergeten die code in te voeren. Dus nu een nieuwe poging :o)

    **********************************************************
    Wat zie ik nu toch weer??? hihihi, die Anouk, is ze jou gewoon voorbij gegaan in de hoogte! Ik lag helemaal in een deuk bij jullie foto's. En dan nog dat spinnetje wat ook op de foto wilde. hahaha. Gezellig hoor. Het houdt nog heel wat in om een goed meetmomentje te krijgen. LOL.

    Hey Mirthe, wat heb jij een superleuke outfit aan, is dat die nieuwe broek met shirt die je laatst hebt gekocht, toen je voor een bikini ging kijken?? Kei leuk. Staat je heel erg mooi!! Maar goed voor mama dat jij nog net wat kleiner bent, dan kan ze vast een beetje wennen aan het idee dat zij straks het allerkleinste zal zijn.

    En Anouk, wat gaaf dat je mama al voorbij gegroeid bent. Tjonge jonge, voor je het weet ben je mij ook voorbij gegroeid. Ik ben 1,68 m....dan weet je dat alvast...hihihi. Wat een mooi shirt heb je aan, die zou ik ook wel willen ;o) En die lange slanke benen ook, en als ik dan toch bezig ben, zo'n platte buik is ook niet verkeerd!

    Patricia, tja, wat zal ik zeggen.... over niet al te lange tijd ben jij denk ik het UKKIE van jouw gezin. hahaha, geniet dus nog maar even dat ons Mirtheke nu het kleinste is! Kleine meisjes worden groot.

    Oh en ik denk dat ons pap en ons mam je allang vergeven hebben dat je niets moest hebben van de groene groentes. Hehehe, ons mam had toch wel haar trucjes om jou dat toch te laten eten. Leuk hè, als je hoort hoe je er dan toch intrapte.
    Moest ik ook weer denken aan laatst toen Mark vroeg of Mirthe dat chocolaatje wilde proeven. Neeeeheee. Oh, toe nou, dat is hartstikke lekker. Neeeheee....nou vooruit dan maar. Bleh.... nee, dat vind ik niet lekker. Duh?? Eigenlijk wel, maar dat gaan we dus echt niet toegeven he. Kom op zeg, heb wel een reputatie hoog te houden!!! hihihi. vond het net jou vroeger. Zo herkenbaar ♥. Ja ja Mirthe, je hebt heel wat weg van die mama van jou!

    Allemaal heel veel groetjes en een fijne dag
    van (tante) Monique

    Ps: ik heb nog steeds geen verlanglijstjes gehad, betekent dit dat mijn prullekes soms geen cadeautjes willen??? ;o)
    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,
    Wat heb ik kostelijk gelachen om jouw verhaal. Ja, kleine kindjes worden groot, daar kan ik over mee praten. En Mirthe gaat jou ook snel voorbij hoor, als zij een groeispurt krijgt is het oeps ook al groter dan mamma . Groetjes tante bernadette xxx die nu lekker vakantie heeft. HEERLIJK

    BeantwoordenVerwijderen