dinsdag 28 februari 2012

Verkeerde kaart op blog gezet

Het is wel dezelfde kaart alleen kwam ik er niet uit waar ik het tekstlabeltje op de kaart moest plakken. Dus vandaar dat ik meerdere foto geknipt had om daarna het te kijken hoe het labeltje het mooiste zou staan. (wat ben ik toch blij met mijn digitale fototoestel). Na lang kijken en steeds een andere positie voor het labeltje had ik uiteindelijk besloten om het labeltje schuin te zetten. Alleen viel dan een stukje tekst weg, maar als je het bloemblaadje op zou tillen kon je het helemaal lezen.

Het was me nog niet eens opgevallen dat ik de kaart met het labeltje recht gisteren hier op mijn blog gezet had, maar toen ik dat las in de reactie van ons Monique vond ik wel dat ik het even recht moest zetten. Dus Monique bedankt dat je me er op gewezen hebt. Ben toch blij dat ik op je kaart het labeltje schuin heb gezet, want het is uiteindelijk toch mooier vind ik. Dat breekt het ook een beetje de kaart. Niet alles recht-toe-recht aan.
Wat vinden jullie ervan???

Groetjes Patricia

2 opmerkingen:

  1. Yep, dit is het kaartje wat ik gehad heb. Ik vind het echt veel mooier met het labeltje schuin. Het breekt de kaart inderdaad en het staat erg leuk zo tussen de bloemetjes.

    Ik zal morgen mijn nieuwe mooie cuttlebugmallen eens uitproberen. En hoe kom je er nu weer bij dat je de verkeerde gekocht hebt. Gekkie. Niet meer zo raar doen hoor. Denk eraan.

    Morgen wil ik even stofzuigen en nog wat opruimen. Heb mijn cadeautjes al een plekje gegeven. Moet ook nog alle jassen terughangen. Die had ik zolang even op mijn scrapkamer gelegd. Maar wat kijkt dat kaal zo'n lege kapstok! Wil ook nog wat scrappen en mijn nieuwe mallen dus uitproberen, ik zal me dus niet vervelen :o) En weet je wat het erge is.... zo'n vrije dag is altijd zo snel weer voorbij.

    Ik ben benieuwd of je reacties op je vraag krijgt. Mijn reactie weet je in ieder geval nu. Ik vind de schuine dus mooier ;o)

    Dag lief zusje. Tot gauw maar weer.
    xxx Monique xxx
    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai,Patricia
    mij was het niet opgevallen maar nu je het zegt staat dat schuinekaartje inderdaad wel leuker ,
    maar ik vond het toch al mooi!!

    groetjes van t,Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen