maandag 27 februari 2012

Kaart voor Monique gemaakt

Hallo,
Gisteren was ons Monique jarig en voor haar had ik deze kaart gemaakt.
Dankzij een voorbeeld had ik inspiratie voor deze kaart. De foto was zo gevonden, want hier staat ze heel vrolijk en gelukkig op, precies zoals je je voelt op je verjaardag.                                                                                              
De dag was verder heel erg geslaagd en we hebben haar eens lekker kunnen verwennen. Monique en Robin bedankt voor de fijne dag. We hebben ervan genoten.                                                                                     

Weer bedankt voor het komen kijken.                                                                                                              
Groetjes Patricia.                                                                                                                                            




5 opmerkingen:

  1. Ik sluit me helemaal bij aan wat Patricia heeft gezegd, ik heb ook van de dag genoten en het was goed verzorgd!Wat heb je toch weer een mooie kaart gemaakt Patrica, je wordt een echt talent!!
    Liefs t.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hallo ,
    ja dit is alweer een mooie kaart Patricia,
    ja dat kan je wel ik geniet er iedere keer weer van,
    dit is ook wel een hele mooie foto van Monique en
    fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
    liefs t.Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey hallootjes, wie zie ik daar zo stralen op deze prachtige kaart! Moi, ikke dus zei de gek...ha ha ha. Ja, het was een geweldige dag en ik heb zo genoten. Ik heb net nog een foto geknipt van alle cadeautjes. Wat ben ik toch weer verwend. Vond alles zo leuk!! En je ziet wel dat jullie prima zelf leuke cadeautjes kunnen vinden, ook als alles van mijn verlanglijstje op of niet leverbaar is. Ben zo blij met al mijn mooie spulletjes. Nu moeten we wel weer snel een scrapmomentje inlassen he. We krijgen het nog druk!! Moeten ook nog het album van Londen maken en er komen heeeeeel veel verjaardagen aan. Poeh, ik denk dat ik nu alvast maar even ga uitrusten ;o) Nee nee, flauwekul. Ik hoop dat jullie straks net zo'n leuke verjaardag krijgen als ik heb gehad, dan zit dat wel snor. De kaart is prachtig. Vind hem echt supermooi. Vooral het lintje onder de foto en de knoopjes zijn zo schattig. Ja ja, alweer een succes hoor. En ik ben het helemaal met Tante Mirjam eens, je bent echt een TALENT!
    Ik hou van jou, bedankt voor alles wat je voor me doet en gedaan hebt.
    xxx ♥♥♥ xxx
    Monique

    ps; ik vond ook de kunstwerkjes van Anouk en Mirthe erg mooi en leuk. Lief dat ze zo'n werk voor mij gedaan hebben.
    Mag een schuurmachine kosten he....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie een verschil met mijn kaart. De tekstlabel zit bij mij schuin en dat is zelfs nog veel mooier. Dus je twijfels waren helemaal onterecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, die Monique ziet ook alles op scrapgebied, zelfs een kaartje wat iets schuin hangt. Dat zijn de echte kenners. Maak niet uit Patries, alles wat jij maakt is mooi, of het nu schuin of recht hangt.
    Nogmaals bedankt Monique voor de gezellige middag, en fijn dat je blij was met alle cadeautjes, want ik heb wat moeten doorstaan omdat ze gewoon niet konden vinden wat op jouw lijstje stond.
    Die kaart van jou is met heel veel liefde gemaakt, dat weet ik !

    BeantwoordenVerwijderen