vrijdag 14 oktober 2011

twee pagina's gescrapt in mijn schaatsboekje en geknabbel op de zolder

Hallo,

Vandaag lekker gescrapt. Eindelijk zin gehad om in mijn schaatsboekje te werken.
Als ik er mee bezig ben geniet ik volop!



Ik heb eens een keertje embossingpoeder gebruikt.
Had een stempel met remember met embossingpoeder bewerkt.
Daarna uitgestanst met de nestabilities classic squares small en geëmbost.
Was daarna toch wel tevreden over het resultaat, want ik kwam tot de ontdekking dat ik eigenlijk de stempel te dicht op de rand gestempeld had en dus niet naar mijn zin kon uitstansen, maar achteraf gezien is het toch best goed gekomen.
Dacht daarna ik maak nog een sneeuwster in de hoek. Stempel die en gebruik weer de embossingpoeder. Toen ik de stempel gezet had en het poeder erop gestrooid had bedacht ik me dat ik aan de achterkant foto's had geplakt en de poeder nog moest verhitten met de heatgun. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en is de foto op de achterkant niet beschadigd.
De foto's gemat en nog wat kerst ribbons erbij en de pagina was af.


De volgende pagina wat rustiger gehouden.
Onder de eerste foto heb ik een tag met tekst geschoven omdat er geen plaats meer was om die op te plakken. Boven aan de tag een brad verwerkt en onder de tweede foto nog wat ribbontekst.
















Ben best tevreden.
Het was weer erg leuk om te doen en heb de smaak helemaal te pakken.
Nu op naar de volgende pagina's!

Ik had van de week een nieuwe riem gekocht en daar zat net een gaatje te weinig in. Dit keer geen rond gaatje, maar rechthoekig en aangezien ik een pince perfotatrice tang van artemio heb wat net die vorm had dacht ik laat ik eens proberen om daar mee een gat erbij te maken wat natuurlijk niet wilde lukken omdat die tang voor karton en papier is en niet voor een riem. Toen ik daar mee bezig was hoorde ik allemaal geknaag. Ik dacht waar komt dat toch vandaan en het kwam van achter de box die tegen de muur staat.

Heb meteen Mark gebeld die beneden met de afwas bezig was en gezegd dat hij heel vlug naar de zolder moest komen. Hij kwam en natuurlijk was toen het geluid gestopt. Maar even later ging het verder. Mark keek me aan en ik zei dat is een muis hè. Ja zei hij zo te horen wel. Ik zei dan ga ik even van de zolder af dan kun jij hem vangen. Een goed idee. Mark een hele vanghoek gemaakt rondom de box en na een minuut of vijf kwam hij naar beneden toe met een klein muisje in een busje met een afdekblad ervoor zodat het muisje niet kon ontsnappen. We (Anouk, Mirthe en ik) hebben het muisje eens goed bekeken en toen zijn ze hem vrij gaan laten in de bosjes langs de garages.
Helaas heb ik er geen foto van gemaakt. Kwam er achter toen het muisje net vrij gelaten was.

Weer bedankt voor het kijken.
Groetjes van Patricia

5 opmerkingen:

  1. Hallo hallo ,wat mooi! en je kunt zeker best tevreden zijn maar je mag van mij ook trots op je zelf zijn,eer van je werk hoor.

    over dat muisje he, ik hoop dat Mark het niet mijn kant heeft op gestuurd !

    liefs van T Hanselienxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag schat van mij,

    Wat weer een mooi resultaat van twee nog mooiere meiden. Je kunt het wel, als je er maar even tijd aan besteedt. We hopen dat we binnenkort nog meer kunnen verwachten, want het gaat steeds beter, en dan krijgen we ook steeds betere scrapwwerkjes. Succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tante Bernadette15 oktober 2011 om 12:14

    Hoi Patricia,
    Wat leuk gedaan zeg. En die muis, knap dat Mark hem gevangen had. Hopelijk is er niets kapot geknaagd, daar kom je misschien later nog achter. Brrrr.
    Liefs, tante Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze toch weer mooi geworden! Ja ja, de creativiteit zat wel snor gisteren. Ik vind die Remember stempel heel mooi geworden met het embossingspoeder erop. Ook het vierkant dat je uitgestanst hebt met die prachtige Cuttlebug van jou vind ik heel geslaagd. Maar wat hoor ik nu, hadden jullie een muisje op zolder. Wat een mazzel dat Mark hem/haar gevangen heeft, stel je voor dat dat muisje jouw scrapspulletjes zou ontdekken. Dat zou een ramp geweest zijn. Over stukjes uit je stempels of je mooie papier geknaagd. Je moet er toch niet aan denken. Nee nee, dat vinden we geen goed idee!!

    Ik ben weer kei trots op jou. Het wordt een schitterend boekje en dinsdag gaan we lekker verder scrappen. Ik heb mijn foto's nog steeds niet besteld, dus dinsdag zal ik denk ik nog wel mijn oude boekje meenemen. Of misschien toch mijn nieuwe boekje, maar dat ik eerst vast wat papier in ga voegen en plakken. We zien het nog wel.

    Een hele fijne dag vandaag en erg leuk dat je weer eens op je blog geschreven hebt. Deze voelde zich echt zwaar verwaarloosd!

    xxx ik hou van jou xxx Monique xxx jouw zus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt er wat van zeg, prachtig gemaakt hoor!
    en dan al die benamingen, het klinkt mij heel proffesioneel in de oren.
    Leuk dat jullie nog steeds samen scrappen, je krijgt ideetjes mee van elkaar en veel lachen samen, goed van jullie!
    Nu de muis, goed van Mark dat hij hem of haar te pakken heeft en nu maar afwachten of er nog een familielid aan komt wandelen.Hoop het niet voor jullie want dan is het niet met een blikje goed te maken!
    Een hele fijne dag voor jullie,
    liefs t.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen