vrijdag 8 april 2011

Leerzame dag gehad

Hallo allemaal,
Vandaag geen creaties gemaakt, want ik zit een paar weken voor mijn examen en het is ontzettend moeilijk.
Kon vannacht niet slapen en had hoofdpijn dus ben naar beneden gegaan, aspirine genomen na eerst wat yoghurt gegeten te hebben en toen ben ik maar wat sommen gaan maken. Natuurlijk niet de ideale tijd, maar beter als wakker in bed liggen en maar piekeren het me allemaal wel zal lukken. Tegen drie uur ben ik weer naar bed gegaan en gelukkig ben ik toen wel in slaap gevallen.

Vandaag is ons Monique weer gekomen om me te helpen met Excel. Ik kon alles vragen wat ik niet wist en heel geduldig kreeg ik uitleg. Dat was heel erg fijn en gaf me een zeker gevoel. En als ik ergens niet uit kwam en het aan haar vroeg en zei kijk dit wil niet lukken en laat het zien wat ik moest doen en dan tot de ontdekking komen dat het dus wel lukt............. kreeg ik een groot compliment. Net wat ik nodig heb.

Met rekenen is het precies het zelfde. Mark legt me de sommen die ik niet snap heel geduldig uit en bijna iedere dag zegt hij opeens: Patricia als ik nu dit of dit heb... en dan krijg ik weer een som die ik eventjes uit mag rekenen.  Met deze hulp moet het toch allemaal wel goed komen, maar ja de zenuwen die spelen toch parten en pas na 26 april zal de rust in me terug keren.
Dus voor alle dierbare mensen om me heen, dank je wel voor jullie hulp en geduld met mij. Alles komt goed  zullen we maar zeggen.

Veel groetjes van Patricia.

4 opmerkingen:

  1. Joehoe!!!! Een tweede poging. Helaas ging er bij het plaatsen van de eerste reactie iets mis. GRRRRR... ik zeg zo vaak: Kopieer eerst je tekst voordat je je berichtje plaats. Doe ik het zelf niet, wordt dus meteen afgestraft daarvoor.

    Ik ben zeker kei trots op jou. Je doet zo goed je best, ook al is het best moeilijk. Toen ik je vandaag zo zag zitten excellen, dacht ik: "kijk, dat doet mijn zusje zo maar even hè". En als het niet lukte, dan kwam ik erbij zitten en dan las je voor wat je moest doen en dan deed je dat en dan lukte het ineens wel. Ikke alweer trots. Zie je nu wel dat je het kunt. Echt wel! Direct kun je mij nog les gaan geven ;o).

    Ons mam zei vandaag tegen mij: "je bent toch wel geduldig gebleven hè, want die eigenschap heb je dus niet geërfd van mij". Tja, wat zal ik daarvan zeggen, het is niet mijn sterkste kant ;o). Kon het helaas niet ontkennen.....Een puntje van verbetering dus! Maar ik heb bij jou wel mijn geduld bewaard, want alles ging goed, dus hoefde ik niet kattig te gaan doen...ta da!

    Oefen die stomme rotsommen maar met Mark, daar kan ik je niet mee helpen, want ik ben daar dus ook erg slecht in! Ik neem mijn petje voor je af dat je het nog zo goed doet hoor. Fijn dat je zo'n goede hulp van je mannetje krijgt. Oefening baart kunst, zeggen we dan, alhoewel ik wel leukere oefeningen weet! ;o).

    Ik heb een fijne dag gehad vandaag en ik was ook blij met jouw hulp met mijn kaart voor een speciaal iemand die morgen jarig is. Mijn inspiratie was helemaal op, maar al met al is het toch nog gelukt dankzij jou en ons mam.

    Hoop dat je vannacht wel lekker zult slapen.

    Dikke kus van jouw supertrotse zus!
    ♥♥♥ Monique dus ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Patricia,

    Ja, dat is nog eens blokken hè, daar weet ik alles van. Maar het gaat jou ook lukken hoor. Mij is het tenslotte ook gelukt, terwijl ik er eerst ook helemaal niets van snapte.

    groetjes tante Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt wel goed hoor, schatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Patricia,
    ja het zal niet mee vallen, maar voor mij ben je al geslaagd, nu voor hun nog maar het gaat je wel lukken!

    groetjes T Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen