maandag 10 september 2012

Hoera Mirthe is jarig!!!

Vandaag hebben we feest.
Mirthe is vandaag 10 jaar geworden.
Groot feest dus, want ze is een TIENER!!!
Mirthe bij deze van harte gefeliciteerd♥.
Gisteravond hebben we toen ze in bed lag de kamer versierd en vanmorgen toen ze op de trap zat keek ze terwijl ze haar slippers aan het aantrekken was al naar de kamerdeur waar een klein geschreven liedje hing met ballonnen.


Maar dat was natuurlijk het enige wat  versierd was. 

                                     
                                      
Een beetje in de keuken,


En natuurlijk in de kamer.

En hier dan onze tiener Mirthe!!!!!!!!!!!!!

Mirthe ik hoop dat je vandaag een super dag zult hebben. Geniet ervan !

Hier is de kaart die ik voor Mirthe gemaakt heb. Was er vrijdag al aan begonnen want ik dacht dan heb ik hem op tijd af. Maar toen ik er mee bezig was kwam er helemaal niks uit mijn handen. Alles aan de kant gelegd en zaterdag nog zitten bedenken wat ik voor een kaart zou maken, maar ook toen kwam ik op geen enkel idee. En tja dan is het maandag en de dag dat ze jarig is. Vanmorgen Mirthe naar school gebracht, want daar moest natuurlijk getrakteerd worden en eenmaal thuis een lekker kop thee gezet, boterham gegeten, krantje gelezen en toen naar de zolder voor een kaart!!! En wonder boven wonder lukte het me vandaag!!!!!
Dit is het resultaat geworden.

Ik ga nu als eerste de cadeautjes inpakken en dan de rest klaar maken voor vanmiddag. Tegen half twee kan ik de taart gaan halen. Mirthe is om half drie uit, maar ze moet nog wachten met alles uitpakken tot Mark en Anouk thuis komen. Helaas moet Anouk vandaag tot 4 uur naar school. Maar als ze dan thuis komt dan kan het feest beginnen!!!
Groetjes en weer bedankt voor het kijken.
Patricia.

2 opmerkingen:

  1. Joehee, joehee, Mirthe die is twee, oh nee... 10, maar dat rijmt niet op Joehee ;o)
    Jaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa we hebben lekker feest vandaag. Tjonge jonge jonge, nog een tiener erbij in huize Geuchenmeier. Gezellig hoor! En wat is alles toch leuk versierd! Geweldig, je kunt wel zien dat ze er helemaal van geniet. En dat natuurlijk ook nog eens in haar speciale verjaardagsoutfit. Staat haar echt heel leuk. Als ik zo naar de tijd op de klok kijkt, belde ik precies in de fotosessie!

    Je kaartje is weer superleuk geworden. Mooi design, erg leuk met die cirkeltjes en dat lintje vind ik er zo goed bij passen! Vind het papier ook erg mooi, maar dat had ik je al gezegd :o)

    Tot vanavond, heb er al zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuk verhaaltje en mooie foto's over mijn kleine meid die tiener is geworden.
    Het is zeker een leuke dag geworden en ze deden het alletwee heel goed. Met alle familie erbij is het is mooie, gezellige en spetterende tienerverjaardag geworden.
    Wil je ook nog bij deze even bedanken voor de geweldige versieringen die je hebt aangebracht, dat maakte voor Mirthe de verjaardag helemaal compleet. Je hebt er veel voor gedaan en er hard voor moeten werken.
    Bedankt schat, dikke kus van mij. X

    BeantwoordenVerwijderen